18 юни

Основата на HIIT (high intensity interval training) тренировката е да вложим максимално усилие за кратък период от време, последван от кратка почивка.

Тъй като Assault AirRunner е пътека изцяло задвижвана от вашата енергия, такъв тип тренировка е много лесно постижима.

Начинаещите е подходящо да започнат с 10 секундни спринтове и 30 секундна почивка. С течение на времето и напредване в тренировките, и подобряване на формата ви може да увеличите спринта до 30 секунди.

Най-добри резултати ще получите при спринт с около 80% от максималната си скорост и усилие.

Повтаряйте този цикъл на спринт/ кратка почивка общо 21 пъти, така вашата Високо Интензивна Интервална Тренировка ще има продължителност от 14 до 21 минути.  За това време освен, че ще изгорите огромно количество калории, ще продлжите да топите мазнини и в следващите 16-24 часа.

Проучвания показват, че 20 минутна HIIT тренировка може да даде същите аеробни и анаеробни ползи като при стандартна тренировка с двойно по-дълга продължителност. Плюс това, HIIT тренировката може да повиши вашия метаболизъм, издръжливост и мускулен растеж!

 

 

Коментирай